AAHH!

Idag har ja börjat att packa! Hur trist som helst, särskilt som ja inte har fått nått förråd än. Pratade med han som har hand om det i dag, å han skulle nog kunna ordna ett i möra lr så. Men nu har ja lådor å grejer överallt i lägenheten.
Lite irriterad är ja på han som ska ha lägenheten efter mig.. Han skulle ha ringt idag för att han skulle komma hit å titta på den idag. Men han har ju inte ringt.. Gillas ej!

Trist tycker jag...

I dag har Fija varit här å hjälpt mig. hon var på jobbet å hämtade några kartonger till mig.. Jätte snällt!!
Sen gick vi hem till henne, där hon gjorde hemgjord Pizza . SUPERGOD!!! :))

I möra ska vi ta en tur med våra stavar.. Ska bli såå gött å få komma ut i skogen å gå.. Måste ju få prova mina nya stavar..:)


Ha nu en trevlig kväll mina vänner!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0