Äntligen händer det nått....

WWiiHoooo!!!

I dag ringde Svante från Arvika Bostad... Frågade från när ja ville ha kontrakt på lägenheten.....

Haha gött för mig... Så från den 1 augusti får ja min lägenhet!!!!
Då ska ja ha fest på min balkong! Nån som är intresserad av att komma?

Nu är det bara  att boka flytthjälp.. Nån som känner sig manad?? ;)
Har en hel del att plocka med innan.. Saker som ska rensas å kastas...Bara det ksa ju bli hur skönt som helst att få göra..Kasta allt gammalt skit som man spar på..

Ledig i möra iaf.. Vilket är gött för ha börjat att få ont i halsen å i öronen.. Så tråkigt...
I möra ska ja i af träffa en tjej på Bemaningscentralen.. Ska jobba där i sommar å i höst..:) Lite mer goda nyheter tycker ja.. Plus att ja har fått några mer dagar på Sjukhuset....:)

Nice!!

Har visst blivit converterad åxå, den 13 juni... Fast det var ingen som sa det till mig.. Var visst MIN uppgift att ta reda det själv.. Konstigt tycker ja....
Undrar bara vad det blir av det.. ? Var ja kommer att få min Tillsvidare tjänst!!! KUL för mig...! hi hi


Nej nu får det bli kvällen för min del.. Hoppas tt ni har det gött alla miin vänner!
Nattakram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0