Long time, no see...

Ja nu var det sååå länge sen ja var inne här å skrev... Har liksom iinte haft så mkt tid över å så har det inte hänt så mkt att skriva om...

Har varit på stranden ett par gånger å badat å solat..  Har ju jobbat hela sommaren.. Så mkt fritid har det inte blivit.. Har även var på Kirurgen å jobbat igen.. Alltid lika spännande..

Har  varit på en del Loppisar å fyndat lite.. Men ja måste göra iordning min fynd, sen kommar ja att lägga upp bilder på dom...!

Nu i häljen blir det en tur till Götet...P!nk spelar på Ullevi på fredag.. Syrran har ju som sagt köpt biljettre till mig som födelsedags present....:) Gillas skarpt!!

Så häljen kommer att spenderas i Götet.. På lördag blir det nog en shopping tur å Liseberg..:)
Tyvärr så ska inte Jacqueline med. Hon ska va en vecka hos sin far å sen ska hon med farfar på tur ner till Falkenberg
Så hon får ju en lite semestertur hon med....:)

Nästa hälj ska ja flytta!!
Det ska bli så gött att äntligen få nått eget... Har ju som sagt köpt lite nytt som det ska bli kul att få börja inreda å grejja med.. Har en del ideer som ja hoppas att ja kan utföra...:)

Sen ska ja ha små bjudningar med mina nära å kära... Är du en av dom så kanske det dimper ner ett inbjudningskort till dig...! ;)

Nu får det bli en tur ut med Doggen.. Sen får det nog bli soffan en tur.. Gött. är ledig i möra...!!

Ha en bra kväll nu alla mina vänner!

kRAM





Kommentarer
Postat av: Nilla Pilla

Oh jag har hittat hit. Får man tacka facebook för då ;)



Hoppas du hade kul på konserten och Liseberg sen.

Loppis är alltid kul att gå på. Man hittar alltid nåt man vill köpa :D Och flyttar du tillbaka till Arvika nu eller blir du kvar i C-berg?



Kram

2010-07-24 @ 02:56:37
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0