Söndag kväll.

Ja nu sitter ja här, i min säng. HAr bytt till nya lakan. Duschat å filat å skrubbat å smörjd från top till tå.  :)
Uh vad gött väl. En riktig rengöring å smörjning .. Det behövs att nu när det är så kallt. Vintern är inre bra mot huden..:(
Nu blir det snart kvällen. Ska bara ta ett stort glas kallt vatten å ut å kissa Keenai.
Kanner mig verkligen som en nny människa. Tänk vad så lite kan göra så mkt..:)

I möra blir det en riktig lång promenad för min å Keenais del..Det ska bli gött. Känner att ja har kommit igång nu.. Fått lite bättre kläm på vad ja ska äta å hur mkt.. Har ju ett problem, ja äter för lite!! Hur det nu kan va möjligt..
Men men .. nu ska det bli ordning... ska ta å ladda min MP3 sen med ny musik, för då går det ju lättare att gå..

Hoppas att ni får en bra natt,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0