Go möran!

Igår fick ja en hel del gjort! :)
DEt var gött. Började med att Jacqueline skulle tll doktorn i Arvika på möra... Vi skulle kolla upp magen som har krånglat sen en mkt lång tid.. Har ju trott att hon kanske är laktosintollerant.  Å det trodde doktorn åxå.Så nu ska hon gå gå på en strikt dietlåglaktos..Inte så kul, men det är ju så...

Efter det åkte vi till syrran å tog en kaffe..
Passade på att låna telefonen å fick en hel massa samtal gjorda..
Ringde bl a till Bemanningscentralen i Arvika å kollade om de behövde folk.. Å det gjorde dom ,så då fick ja åka dit å hämta en ansökan.. Sen var det bara att irnga till mina kära arbetskollegor,de hade lovat att ställa upp som referenser åt mig.. :) så snäll dom är, även min chef å Sköterskan.....:)) Hoppas att detta går vägen.....

Sen var det att ringa Eda bostad å kolla upp andra lägenheter då ja tycker att min är alldelles för dyr!!
Försäkringskassan fick sig åxå ett samtal från mig, liksom a-KASSAN.....

När vi var på väg hem, åkte vi inom min faster Rita i Åmot. Fick lite kaffe å Jacqueline fick lite mat... Inte så ofta att vi träffas , men det var gött å få prata lite.
Vi ska träffas frampåhär å äte lite mat å dricka lite vin.. KUL!!

Nu har ja strykigt mina jobbkläder, ska ju jobba i möra kväll... :)

Ska ta å svabba av olvet igen.Kom visst saft på det igår..:( SEn ska Keenai få göra möra kissen..

Hoppas att ni får en bra dag..
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0