Bli så besviken...

Å lessen:(
 Folk som pratAr å tror sig veta mer om mig än det ja gör..
Nästan så att man blir tillrätta visad om man talar om hur det är.... varför?  Blir så lessen, trodde att detta var folk som man kunde betrakta om " vänner".. Men det är väl som man säger:
 Håll dinavänner nära,men dina ovänner närmare..
Å just nu på sista tiden har det känns som om ja har gjort alla sura lr nått, för det känns som om alla vänder mig ryggen... Trist för det är folk som ja verkligen tycker om å som ja har hjälp på ett lr annat sätt... Vad har ja gjort?
 Å istället för att sitta hemma, lr var de nu sitter så ring i stället å fråga! Fråga hur ja mår, vad ja gör.. Sitt inte å prata en massa ´skit om de ni i nte vet!!!!
För tydligen så är ni ju jävligt nyfikna!!!

Sånt gör mig så lessen...

Men det är bra ändå. För nu vet ja vilka mina riktiga vänner är !! Tack för det.. Nu behöver ja inte lägga nån mer energi på er andra.......:)



Å nu börjar ja mitt nya liv..:) 


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0