Aj min mage...

Ja har så ont i min mage!
Har nämligen haft magsjukan.. Inte alls rockigt..Så påsken har ju liksom bara kommit å gått igen..
Jacqueline har varit hos sin pappa under häljen.  
Men vi hade lite påskfiring på fredagen.. Vi hade tänkt att gå äggpromenaden, men det blev inte så. Vädret var för ostadigt, så vi var hos Isa på kaffe.:)
Sen körde vi Jacqueline till farfar. Å vi åkte vidare till Sunne på påsk middag hos Jannes mamma.. Snäll hon..:)

Hade tänkt mig ut en tur på lördagen på fest hos Emelie, men som sagt så blev ja sjuk.. ÅÅÅÅ vad min mage har gjort ont....:((

Men i dag har ja varit piggare.. Har kunnat äta lite å så..
 Vi har varit ute så gott som hela dagen!! Hur underbart som helst. Barna har lekt å mått hur bra som helst.:) visst är det så mkt bättre bara solen tittar fram.

JA å syrran tog oss en promenad förut, så ja fick prova mina nya stavar.. Det var gött å få komma iväg å röra lite på sig.. :)

Nej nu får det nog bli kvällen.. ska bara ut med hunden en lite snabbis...
Ha en go natt alla mina vänner!!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0