Tänka sig.

Äntligen kan ja sitta hemma hos mig själv å blogga!!! haha det är ju helt fantastiskt.. Äntligen är man med.. hahahha.. Var visseligen första av mina vänner å bekanta för en herrans massa år sedan med att skaffa en laptop, men det spelar ju ingen roll om den ligger å har kraschat lr hu? men nu är den lagad å ja har i dag skaffat mig ett mobilt bredband! Som funkar hur bra som helst här hos mig...:) är sååå löjligt glad.

I dag hade vi möte på jobbbet.Det var inte så kul. Vi fick reda på en hel del tråkiga skaer, om varsle å hem som ska läggas ner. ite alls kul.Men ja undrar om jag ska prova att söka mig in till norge å börja där,dom har ju öppnat ett nytt boende å de behöver personal.Å pengar tjänar man ju bra. Hmmm, ja kanske att ja ska ta mig en ordentlig funderare på det...:)

Nu har vi just fått i oss lite mat, å nu ska vi alldeles snart åka i väg på årets sista fotbolls träning..

Ha det så gott alla så länge så höres vi snart igen..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0