Ledig!!!

Ja idag är jag äntligen ledig.. Tycker att ja har jobbat sååå himla mkt nu på slutet.. men det är bra.. Kanske att det blir mer i kassan. ;)
fredag ska ja prata med min chef.Ska höra med henne om hon har mer jobb till mig.. lr om hon har någon tjänst med högre procent... Skulle tänka mig att jobb minst 75 %.. 50 är lite lite..

Nog om jobb.. Ikväll ska vi på match igen .Denna gång i Koppom..HEJA EDA!!
Hoppas att et håller uppe. inte så kul att stå ute i regnet..  Vi ska åka ihop med Caroline å Thea.. Det blir roligt..

Till häljen är ja ledig, då hade ja tänkt att at mig en öl, eftersom det inte blev någon i häljen som var... Bara ja hittar nån att ta den med..;))
Fija kommer ju hem till fredan, hon kanske har lust att ta en med mig på lördag lr så.. VI får se..
Nej nu slutar snart min llla prinsessa, å hon är väl hungrig då förstår ja.. Bästa att laga lite mat.. Köttgryta å potatis.. mmm


HA det så gott nu alla!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0