DATOR!!!

Ja.. Nu har ja äntligen fått min dator, men inget internet, så nu sitter ja med min dator hos min vän Fija..!!! Sjukt lr?Ja, men det får inte hjälpas.. Det är så.. Vill ju så ha min dator, å n u har ja den. Ska prova att gå in på Telia imöra å se om ja kan fixa en sån där "dångel".. Ska visst finnas en i rosa, å det vill ju Jacqueline ha en.. får se vad blir..

JA å i dag gick ja å tog på mig mina mysis byxor å sminkade mig inte å drog till Fija som vanligt på morgon fika, men gissa om ja blev snuvad på den fika koppen, nej hon drog med mig till bilen å sen bar det av te Karlstad!!!
HALLÅ!!!!
I mysis byxor med hund hår å allt.. inte sminkad lr nått, katastrof... Jo men visst.. Hon skulle ju ha en ny BH, så det var bara att sätta sig snällt i bilen å sitta där å hålla i sig, hårt. Gissa om det gick undan, Vi var ju tvungna  att var hemma till halv ´2 för då slutade ju Jacqueline skolan... Vi var hemma 15i 2 å Jacqueline hade just kommit hem så hon fick bara vänta ett litet tag men gud vilken tur det...

Sen har vi jobbat hela kvällen åxå... Nu behöver vi nog ha lite rast från varann ett tag... :)

Johannna jobbade med oss åxå.. Pärlan min dä..!

Nej nu tror ja att ja ska ta å knata mig hem.. Ha det så bra alla mina vänner!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0