29 september

I dag har ja varit på jobbinterjuv på Skotterud, det gällde egentligen jobb inom hemtjänsten på Skotterud, men hon tyckte att ja heller skulle jobba inne eftersom ja är van att jobba inne på boende..
Fia var med som sällskap. 
Vi var å handlade på KIWI åxå innan vi åkte hem. VI mötte syrran å bubblan på Centret, vi gick å kollade lite i affärer, å ja köpte mig 2 tunikor, lr storskjotor.. En har ja varit å kollat på jättelänge, men ja har inte haft pengar, lr så har det inte funnits min storlek.. Men det gjorde i dag. JA har provat att takort på dom nu, men min kamera strejkar som vanligt, så det kommer en annan dag..
Men den ena var i ett jeans liknade tyg, lite som en klänning, fin till svarta tights å svarta stövlar.. MM me like!! :)
Den andra var en stor skjorta i svart å grå rutigt.. fin den med.. Bägga var i från HM.. Ska se om ja kan göra ett nytt försök med min kamera sen.. (är ju så trist när man inte har bilder på bloggen tycker ja.. bara text.. men ni verkar ju läsa min blogg ändå... :) kul)
) Sen var vi å handlade mat å åkte hem å gjorde spagetti å köttfärssås.. Hjälpt syrran att göra slingor.. det blev bra, Fija kom åxå på en kaffe.
HOn var kvar ett tag å drack lite the med oss, mysigt.. Nu ska ja se om JAcqueline är klar till att få natta kosen å så.. Syns sen.. 

HA en bra kväll alla vänner !
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0