Alla helgons dag

Just kommit hem från jobbet, å nu sitter ja här med en tår i mitt öga å tänker på min älskade mor!
Som ja saknar nått så himla mkt.. Finns inte ord att beskriva. :(
Fast att det snart har gått 6 år, så är saknaden lika stor.Det känns som om det aldrig ska bli bättre.. Tycker livet är så orättvist i bland! VARFÖR?? Hon hade ju så mkt att leva för kan man tycka. Det var för tidigt.
Tänk om man kunde vrida tiden tillbaka.. Tänk så bra allt hade varit då.. Alla familjemiddagar, kortspel på söndagarn, alla turer med bilen,alla skratt å allt..
Nu är det inte så längre, men försöker att fungera som vanligt, men det är alltid nått, nån som fattas.Det blir inte riktigt det samma..

Å nu är det snart jul, mammas favorit högtid. Alltid lika jobbig att ta sig egenom....
Men men det är ju bara att bita ihop... Vet ju att hon inte ville att ja skulle gå här å gråta för hennes skull... Nej hon hade velat att det vore fest å skratt ... Så nu, för din skull mamma, så ska ja inte ligga här å gråta..
Ja ska ta å göra mig iordning å åka till syrran i stan, sen ska vi åka till graven å tända ett ljus för mamma, mormor, morfar, farmor å farfar..  Saknar er alla!!



HA nu en bra å mysig Halloweeen Alla min kära vänner!
Tycker om er alla!

Puss å kram






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu har jag kikat in och läst oxå =) fastnade i detta inlägget å rös. Ursh va livet är orättvist jag håller med. "Vår" Thomas som bara fick bli 34 år gammal eller vännerna som körde ihjäl sig så unga. Nej fy tusan dessa högtidsdagar då minnen å känslor gör sig påminda. En stor kram till dig Linda..å psss sicken sötnos till dotter du har ;)

2009-11-03 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0