Rekord!

Tack alla ni som har varit inne på min blogg i dag!!  :)
Rekord många ! KUl!Å vad tycker ni `? trist? Hmm ja vet.. händer intte såå mkt kul i mitt liv, men men det är ändå mitt liv..

Meni dag har ja fått reda på att ja ska göra nått riktigt kuligt i februari.. jojo.. men det är hemligt för er än..;)
Hihi.. kul de ska bli..

I dag fick ja iaf sprutan.. Mot gris sjukan.. Haha.. kom visst inte undan iaf..hmm, trodde ju inte den var till grisar...

I dag fick Jacqueline skolkatalogen.. Det  var kula tt kolla i den.. Men ja undrar lite vad minn dotter hade för sig?? Hon var med på några omgivnings bilder lr vad de kallas å ja tyckte  att HON SÅG HEL KONSTIG UT..
ja ja så kan det va... Nått nytt annars? Nej??Inte här heller...
 Nej nu ska ja se om det är nått kul på tv..

HA en bra natt alla nu..

Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej! kul att du har haft många inne, jag har med haft rekord... roligt det! Har äntligen ett fungerande internet :)

2009-11-04 @ 10:50:45
URL: http://sanfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0