Blogg!

Hmm.. vad ska man skriva? Svårt..eftersom ja inte skriver dagbok så får min blogg bli en typ av dagbok..
Inte så kul kanske, men det är så himla gött att få skriva av sig lite. Inte för att det är så mkt att skriva men ändå.. :)


Jaha i dag har ja jobbat. Men ja var såå trött. Har inte gjort så mkt men ja var där iaf..:)
Till helgen är ja ledig. Jacqueline ska till far.Så ja har ju hela helgen på mig att .. sova!
Nej ja bara skoja. Har lust att hitta på nått skojjigt.Nån som har någrga förslag? Kunde tänka mig att gå ut igen:).
Var ju så kul sist..;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ....... ja blir så frustrerad! Måste ju hitta på nått snart innan ja går under. Det börjar ju fan att växa mossa på mig! 

                                                 Troll 9 cm

Kanske att ja blir ett troll: Ett sånt här gulligt trolligt kommer ja då inte att bli....

Ha en bra kväll alla vänner!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

mossa kommer det nog inte att växa på dig men...

får se om det blir nåt imöra då med bordet, det vore kul tycker jag! kraam

2009-11-13 @ 17:48:05
URL: http://sanfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0