16 november

Hmm ja nu har ja lugnat ner mig litte...Å nu har ja kanske lite ångest för att ja skrev som ja skrev , men det är ju ändå min åsikt.. jaja nog om det.. ja lär ju få höra om detta länge...

I dag har ja iaf jobbat xtra, på Solbacken 2. Det var kul.. Det var längesen å det var där som ja började att jobba när ja började här i Chbg.. De är så mysiga de som jobbar där. De tyckte att det var kul  att ja var där å att ja gärna fick komma tillbaka... Sånt är ju kul att höra. Det är ju sånna skaer som stärker en lite..  Så synd att det är sånna nerskärningar i kommunen så att man inte kan få stanna... Mkt tråkigt tycker ja.. så vad ska man hitta på sen då? Har ju varit i norge, men det verkar inte som de ville ha mig mer där... ;(Hmm.. ja ja det löser sig nog. 

Får väl hitta nån som är rik å vill ha mig:=) hahhaha ja säkert att det finns det....
nej ja har nog gjort mitt på den såkallade man fronten.. Hmm... Men det gör inget. Det är lite skönt att vara ensam å bara tänka på sig själv för en gångs skull... Men .. å andra sidan så har ja ju ingen att tänka på ... hmm.. ja ja det blir som det blir... 

Hur har ni det annars i detta höst mörker?
Hittar ni på nått bus? Lr har ni börjat att julpyssla??



Ha det bäst nu alla min a vänner!(Om det finns nån kvar;))


Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0