kära vänner

i går hade vi årets Sommarfest. Å det var så kul!! verkligen.
Det är så kul att komma ut å prata å dricka lite med vännerna.Ja fick åka med min vän Johanna å hennes kille Peter. Vi åkte till Malin å Sten. Sen åkte vi till Eda Parken.
Det var bara för alla inom vård och omsorg..Men det var så kul:
Emelie som skulle upp å jobba idag, blev lite lagom rund under fötterna.. Haha lilla smöla. Undrar hur det har gått på jobbet i dag???
 

Malin å Johanna

Hoppas att vi kan ha en fest igen alla vi vänner, snart. vi har det så kul ihop.

Idag har pappa försökt att fixa lite med min bil. Ja har varit allmänt seg faktiskt.
 NU har ja å bubblan kosat oss i soffan å försökt få hit en påse ostbågar, men  moffe ville inte komma med de... Är så sugen på det nu.. Fattar inte :))))

HA tagit lite bilder som ja tänkte jag skulle lägga in.

nej idag har ja inte skrivit nått vettit, kanske är ja full:)))) Hahahaa


ha en god kväll alla mina vänner!

kram på er<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0