Tjoho!!

Jaha .. fan vad svårt det är när man inte har någon egen, dator... men blogga ska man!! haha.....


Jaha vad har hänt då?? Jo ja har bland annat kört i sönder min bil.. inte så kul, men min kära far gör vad han kan för att få den att funka igen...

 Tror att det är  ett t änfstift som är trasigt, men var inte så lätt att få tebax, så det har nog gängat i sönder eller nått sånt. Måste tydliga sänga om eller va det  heter...

När hände nu detta då? Jo i måndags när ja skulle till skiSnne å åka pulka...

Började med att ja körde ca 2 mil fel... Körde på en jätte smal å slingrig väg.. Å tro mig att det gick det fort..Kanske  ska ställa upp i svenskRallyt nästa gång det är time för det... Hhaha


Men jo då, ja kom att fram till slut, å pulka det åka ja... å barnen med då:)

det var kul.. har inte på jätte länge..


Men annars händer det inte så mkt.. Åkte tåget till arvika i går.. Det tyckte Jacqueline var kul.. Å ja tyckte det var skönt att slippa köra bil.. det är ja sååå trött på.

Köpte ett par skridskor för 20 kr til Jacqueline... INte fel att komma undan med så billiga, sånt är ju skit dyrt.särskilt när man är ensam p ska betala altt.. inte lätt att va ensam stående mor med ett halvtids jobb...


skulle verkligen behöva ett jobb till...Någon som har något på lut till mig..????

HAr just pratat med pappa nu . han har pratat med min gamla ssvärfar.. dom ska kolla på min bil i möra... hahhaha..
Snälla dom är..

ja ha nu blir det mkt att skriva på en gång... <3<3<3 kramJacqueline i pulka backen

Syrran å bubblan åker pulka i Sunne. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0