JA nu ja...

Nu fattar ja inte nått...
Nu har ja publiserat 2 st inlägg som inte ja har postat inna tydligen.. Fast det är länge ssen jag skrev dom...
men ja postar dom igen då så får vi se...
Så nu kanske ni har nått att läsa:)
Malin å susanna.......;)
Inte för att det  händer så mkt i mitt liv att skriva om...

Jaha men jag har jobbat i häljen i allafall....

Hahaaaaa.. Malin du måste tycka att ja är hel knäpp....Mer än vanligt  ;)
Men det är inte så faligt som det låter.. ja lovar..

Nästa hälj är ja både barn å jobb ledig, kanske nån som vill hitta på nått jätte kul???

Jag är verkligen  jätte sugen på att gå ut å ha det jätte kul. det var så länge sen..  Men till påsk blir det fest.

Då ska ja på dansbands galan i Chbg... Har redan köpt biljett...

nje nu måste jag nog sluta.. annars blir min kära syster rasen på min å det är inte kul.. eftersom jag är hois henne nu...

Ha det gott alla mina vänner.

KRAM




Kommentarer
Postat av: malin

nej du är helt normal!!!! lovar :-)

2009-03-01 @ 21:53:36
Postat av: susanna

Bra att jag kan hålla koll på vad du gör om dagarna ;)

2009-03-02 @ 20:48:37
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0