Go möran!

Jaha  då var det söndag morgon... Ute har det snöat så mkt att min bil inte syns.. Måste låna en skyffel av syrran sen så att ja kan skotta fram den..

Jag har varit i Arvika hela helgen.. Åkte hit efter att ja lämnat mitt barn till sin pappa på fredagen.
Vi satt å drack lite å pratade å sjöng sing star.. Jessie kom åxå. Det var kul, eftersom vi inte träffas så mkt, hon bor i Karlstad..

Hade ju tänkt att åka hem i går kväll, men det kom så mkt snö i går att ja valde att stsnna., JACQUELINE kom så tidigt tillbaka igår från sin pappa. Vi har med syrran på Ljusparty hos lena. Det har jag inte varit på innan. Det var så mkt fina ljus å ljudhållare som ja ville ha, men det var ganksa dyrt.. men ja beställde att lite ändå:)

Denna vecka är det sportlov. i möra ska vi ta en tur till Sunne å åka pulka å skidor(dom som kan).
Det ska bli kul, att komma ut lite. Ta med picnic korgen å va ute....
Tyvärr så kommer inte Jacqueline att märka av så mkt av att det är lov, eftersom ja jobbar i veckan. men i möra är jag ledig...:)

Nej nu ska ja gå å ta mig mig litt kaffe.. Syrran ropar nu så hon får väl ont i halsen stackarn...:) Puss på dig

ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0