En tur till stan

Ja det blev en tåg tur till stan, eftersom ja inte har någon bil, får det bli tåget.
Har inte varit i stan på ca 2 veckor. inte sett bubblan på lika länge.. tror att hon blrv lika glad att se mig, som ja ble att se henne..

Ja å som vanligt blev det ju shopping till mitt barn..
En scarf på  Kapp ahl, å 2 böcker på bok handeln...å fika...Som inte blev uppäten, soom vanligt...   :( trist...

jaha vad mer.. vet inte vi har suttit å pratat om utlands semester..GUD vad GÖTT...
Min kära far åkte nämligen till Grand Canaria i dag... (avundsjuk?.. Nej inte ett dugg!!)
JAg å min syster har pratat länge om att ta en tur bara vi, å vad ja behöver det... MYCKET!!!

Bara  få va jag, utan barn, utan att tänka på nått... Vad det skulle sitta fint nu...

Men i dag  har det varit ett helt uderbart väder,vÅR...Jag mår hur gott som helst nu... SA till buppan att vi kanske skulle kunna äta frukost ute på altanen till häljen.. hahahaha.. Kanske lite tidigt, men snart så..


Jag är sugen på att köpa nya acceccoarer, ny väska, scarf, jeans jacka(då är det vår), halsband.. ja en massa grejer..


Nu ska ja gå ner å "låna" min pappas bil.. den behöver inte han nu när han är i  SPANIEN!!!

Nej nu vet ja inte....

vi hörs!
Kram
<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0