Det var längesen....

verkligen! Hur har ni haft det? Bara bra hoppaas jag...
Själv har ja haft det skittråkigt...
I häljen skulle ja å syrran haft pyjamas party, men det blev inget.... trist. Hade sett fram emot det..Dricka litte gott å äta  ännu godare..:)

JAg är inne i e depp period nu..
Känner mig inte särskilt glad lr upp åt alls. Känner att ja inte duger till riktigt. Känner mig ensam faktiskt om ja sak va ärlig å det ska man ju va.. Alltid!!

Tänk , i häljen hade ja jätte möjje som jag skulle ha skrivit, men nu när ja sitter här. vet ja inte vad ja ska skriva....


Me det vore kul att veta om det är någon som är inne å läser det lilla ja skriver.. Ni kan väl gärna skriva en rad, lr nått litet.. Det vore kul....

nej nu vet ja inte mer.. KAnske skriver mer sen..  

Kram <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0