Träna

Ja nu har ja varti med Lena å Annelie på gymmet. Det var gott! DEt var längesen ja var i väg å träna nu, eftersom jag inte har mått så bra. Men jag har kommit igång lite nu igen.. känner att jag mår bättre när ja får röra på mig å komma igång..

I går jobbade ja kvällen. Då var pappa här å passade Jacqueline.. Hon hade en kompis hemma.. Det hade gått bra.
När ja kom hem sa pappa att hon äntligen hade tappat sin lösa tand.. Hon blev sååå söt !
Lilla sessan!!

I dag skiner solen. Det var längesen känns det som... Passa på att vara ute i dag. Tänkte att ja skulle ringa min KArin å höra om hon är ledig å vill bju på kaffe.. Det var längesen vi träffades nu.. Igen.. det verkar som om vi är periodare.. hahaha...

Nej nu vet ja inte vad mer att skriva... KAn inte ni som läser min blogg skriva en rad  till mig... Så ja vet vad ni har för er.. Alltid lika kul!!

Ha det gött alla vänner!!

KRAM
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: syster

ja, hon blev sååå söt när hon tappade tanden...hi hi

2009-06-11 @ 09:18:44
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0