Hjärtinfarkt

Det trodde ja att ja hade fått i mörse när ja vaknade.. INTE kul alls. Hade ett tryck över bröstet å hade en fruktansvärd hjärtklappning. Självklart blev  ja lite rädd så ja ringde till sjukvårdsupplysingen.Hon i luren ville att ja skulle åka yill akuten. Hon frågade om hon skicka en ambulans, men nej tack!!!
Ja ringde min kära syster som kom å hämta mig.Hon fick gå å hämta Jacqueline tidigare från skolan, å hon blev förstås lite rädd och undrade vad som hade hänt. Stackars min lilla prinssessa...

Syrran blev med mig påå akuten. där kopplade de upp mig på EKG som inte visade nått.. Så klart.. MEn ja måste säga att ja har ett tryck över bröstet än... Känns som att ja har fått ett kraftigt slag..
Å jag hade en infektion i kroppen. Kanske att det kan va därför ja känner mig som ja gör...För riktigt bra mår ja i kroppen..:(((((

men nu ska ja gå ut å ta mig lite luft och sen blir det natta för mig  å mitt lilla sjuka hjärta..


Ha det bra nu alla mina vänner!!!
Sköt om er.

KRAM<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0