Blondie!

OJOJOJ vilket gott väder det har varit i ett par dagar nu.. Me love!!! Bara älskar solen. Allt känns sååå mkt lättare på något vis,nja nästan allt.. (inte ja ) men det känns bättre, man kan va ute man får lite färg å känner sig fräsch. Hmmm.. fräschare än när man är likblek.. inte så kul...

JA i dag hörde ja på nyheterna tt Michael Jacksson var död... oj vad konstigt. Jag var väl inte något super fan, men han är ju liksom någon som alltid har funnits med på något vis... hmm hur det kan bli.. Har en kompis som var hel galen i honom när vi gick i skolan, såg på facebook i dag att hon hade skrivit om honom å att hon var ledsen.. Ja om man är ett stort fan så var det nog en jobbig dag för de i dag...

Har jobbat, skulle bli bjuden på fläskpannkaka i dag av våran ssk Mårten, men det blev inte så.. Hahahah kanske lika bra det. Har nämligen blivit mobbat av min kära vänner på jobbet för det... Ni ska vara snälla mot mig!  hmm..;(

Syrran hjälpte mig att göra slingor i dag.. Det har inte ja gjort på mång aår.. Blev inte så ljus, men det räcker att börja med.. var ju ganska mörk innan... men det blir nog bra om ja lyckas att få lite färg..

Syrran tog examen i dag från vårdskolan.. Grattis på du!!
Har varit här å ätit grillat å tårta som Annmarie bakat det var gott!

Nej nu vat ja inte .. vi tog en lång promenad förut.. å kolla på hus å trädgårdar, alltid lika kul. Blir så sugen på att skaffa ett eget lite hus till mig på Jacqueline..

Ja hon är förrästen hos sin pappa denna vecka. lämnade henne där på torsdan..
Skulle på personalfest hemma hos Berit . Det var kul... Hon hade lagat så mkt gott till oss å köpt gott att dricka;)
Lekte gjorde vi åxå.. hihihi

oj oj tiden rinner i väg... nu ska ja sova.. vi ska nog ta en tur till Gammelvala i möra å kolla...

Ha det bar nu alla !!''kram
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0