Semester

Ja i dag har jag min andra semesterdag.. å regnet öser ner. Är det inte typiskt?? Så vad ska man hitta på?? Just nu är ja å bupps på bibblan å lånar lite böcker att läsa under filten.. Det kan va mysigt det med.Tända lite mysljus å bara mysa inte helt fel det heller, även om ja vill ha sol å varmt!!

Men men det vänder säkert.HAde tänkt att ta en tur till pappa i Motala i dag. men det blev så sent, så det blir nog inget i dag... i möra kanske. HAr aldrig varit där. Å om han ändå ar där kan man ta si en tur.. Har ju ändå ledigt å inget att göra...


Annars har ja pöanerat å planerat... Har haft jätte mkt att göra. Men allt går inte riktigt i hop.. men ja får i nte ge upp än.. Måste bara försöka lite mer. Men det är inte lätt... Allt som ska klaffa. å stämma..  Men som sagt jag ger mig inte, allt ska bli som ja vill  å som ja har tänkt mig.... 


HA det bra alla nu i det regniga vädret..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0