oj oj

Ja nu var det längesen jag var inne här skrev.. Men det spelar inte någon roll. Det har inte hänt så mkt. Har semester denna vecka ut sen börjar det "roliga" igen.. Fan vad trist.. Å det har bara regnat å regnat.. En gång har vi varit vid stranden å badat, Så tycker ite ja att det ska va när det är sommar.. Mycket dålig eklam tycke jag!! Det är sånt som säljer dåligt..
Men i möra tänkte vi ända att packa bilen å åka till Liseberg en tur, Det ska bli kul!! har inte varit där på många år. För 3 årsen llr så var vi där på julmarknad å det är nått ja gärna skulle göra om. Men kanske bara tjejerna då. Kan ju va roligt..
Men i möra bli det av iallafall å ja hoppas att vädret är bra,fö ja glömde att packa ner regn jackan. TYpiskt mig.. Men jag ska prova att ta mycket kort... det är ju alltid kul . OKEJ min kära vänner! Hoppas att ni får en super dag i möra . För det hoppas ja att ja får.. 'NU blir det att krama kudden gonatt för i möra blir det en tidig morgon å en lång dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0