Snöigt!!!


Så mkt snö att min veranda knappt syns..!




Knappt här heller om det inte varit för att ja har skottat!!




MYSPYS, skålen ja fick av min kära arbetskompisar.. Fin lr hur?



Jacqueline har varit hos Jerry hela häljen.  JAg har jobbat.. sista häljen.:( gör sista dagen på Onsdag..Inte kul alls.
I fredags så var ja chafför. I går efter jobbet,så la ja mig på soffan ett tag å kulle bar vila, men ja somnade å vaknade 5 timmar senare... gissa när ja somna i natt?? kolla klockan senast vid 2.... Fan ahr väl aldrig varit med på maken..........

Ja ja ja saknar mitt barn nu .. ska hämta henne vid lunchtid i möra. Ska bli gött å få kosa lite..:)

Ska snart i väg å göra mitt andra pass för dagen.
Ni får alla ha en bra kväll...
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0