Prover

Har just pratat med min läkare. Ska iväg på onsdag å ta lite prover. Han tyckte int att det såg bra ut heller. ..
så han beställde en hel drös med prover som ja ska in å ta... :(((
Sen väntar ja på tid till Karlstad dit ja ska å göra en kranskärlsröntgen...
Usch, inte kul att bli gammal...:((

Ha pratat med syrran nu...Vi ska iväg på båt tur i januari.. Lasse stefans spelar den 19 .. Kan nog bli kul. Har aldrig varit på en sån tur.. Kanske på tiden att göra det nu då...

I kväll ska ja jobba, men min Malin. :))
Hoppas att vi får en bra kväll.. Ser fram emot att få jobba med henne. Fast ja har inte mått så bra på möran. Ont ihuvve å mår illa. Hmm alltid sak det va nått. Nu ska ja jaga med mitt barn ut på en liten promenad..

HA nu en bra dag alla mina vänner. Var rädda om er å de kära.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0