Min hals!

Denna häljen har ja varit förkyld. Men i går började min hals att göra ont. Har knappt sovit alls i natt.. har haft så ont!! stackars mig! :(

Men iaf så orkade ja gå upp å hjälpa Fija lii med att flyttstäda hennes lägenhet innan ja sklle hämta bupps i magnor...Hon ville bju mig å bupps på lunch som tack för hjälpen , så vi åkte tul Töcksfors. Vi åt på Burger king.

 

Men ja betalade för mig å Jacqueline..Sen gick vi å kollade på Indiska, där det var rea. Såg såå fina gardiner. Men ja köpte inget denna gång heller..

Var inne på en affär som heter NICE. Köpte ett linne som ja tänkte ha på nyår.
Inte så illa för 149 Kr lr??
nu ska vi ta oss lite kvälls fika å mysa.. Har ju inte gjort det på hela häljen..
Ha en bra kväll alla mina vänner!



Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0