oj vad konstigt

Ja i går blev det så konstigt inlägg... Var hos Fija å då kom hennes föräldrar å då kändes det så fel att ja låg mitt på hennes säng å bloggade...

Men nu gör ja ett nytt försök här på bibblan... :)

Somsagt så började min lilla älskling i 1an i går.. OjoJ vad stor hon har blivit.... Vet inte hur detta ska gå-- hinner liksom inte med.. Hon har ju tappat 2 tänder åxå.. å har några till som är lösa...  Men idag var hon glad när hon kom hem. En kille i klassen som hon tycker är söt, även om hon inte vill erkänna det, hade sagt till henne i matkön i dag att hon var FIN!!! Å... Vad gulligt!!

I kväll ska ja jobba extra.Det blir nog bra. Vi har fullt på vår avd nu så vi ska vara tre stycken som jobbar på kvällen.. Å Jacqueline ska då som vanligt vara hos farfar å kathy... Tur att ja har dom å att dom alltid ställer upp....

I möra har ja aen hel del saker som ska göras. Vi har det första arbetsplats mötet efter sommaren, å sen fyller Janne år så då joppas ajatt han bjur på tårta, å så måste ja in med papper till Perneilla som hon ska skriva på så ja kan börja min praktik hos henne snart.. ser så fram emot det...:)))

Men nu måste ja sluta. ska kolla till mitt barn som sitter å spelar spel på en dator på andra sidan bibbla..


ha det så himla gött mna vänner!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0