Söndag möran

I går var det lite fest här.. Kul. Vi satt ute på syrrrans veranda. men ja var mest inne å sjöng.. Det är nog det bästa ja vet. inte för att ja tycker att ja sjunger bra, för tro mig ,det gör jag verkligen inte... å det vet ja att om, men det är så kul ändå... det är bara så... Så jag var nog inte så himla social igår... hahahaha. Men ja tror inte heller att nån sakna mig heller... hahahahahaha  :=)))

Nu har ja satt på kaffe, det är alltid gott.Sen får det nog bli en riktigt go långpromenad... Det är så gott att vara ute å gå nu när det är så fint på morgonen. Det är nog det bästa sättet att börja dagen på. Kanske att ja orkar få med syrran med åxå, , å nu menar ja inte att hon bakis. men det började redan i går. Hon hade så ont i huvve. Så det var inte så mkt fart på henne.. men ja tror att hon hade roligt... hoppas det iaf.Syster yster bra i gasen!!

Å nu är kaffet klart, det luktar så gott i från köket. Finns det någon godare doft än nykokat kaffe på morgonen??

Hoppas att ni har haft en bra hälj, å att ni får en bra dag i dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var kul! och långpromenad blev det med!

2009-04-20 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0