Måndag

I dag har ja jobbat. Skulle ha jobbat i häljen åxå, men ja ick inte barnvakt. så ja fick ta semester... Synd.Skulle vilja ha den till sommaren istället men men .... Så är det.
Efter jobbet i dag blev det en tur till Arvika.. var tvungen att handla litte..Som vanligt så är det slut i skåpen.. Å så fort löningen kommer måste man ju  genast  göra slut på den.... VAr åxå på Kalenius å köpt litte blommor till verandan.. Ska bli  kul att få göra iordning där lite..För nu är det väder till att sitta ute å mysa både på dagen å kvällen... mumma tycker ja!!!
I fredags kom min vän Malin å hälsade på mig..Hon hade med sig en jättefin blombukett till mig.Jätte gulligt tycker jag.. Hon tyckte att ja skulle ha dom, eftersom ja hade haft det jobbigt... Tack snälla MALIN!!!!

I möra ska ja å Fija träna på gymet när Buppan är på skolan... Det ska bli gött att få komma i väg.. Sen när JAcqueline har kommit hem från skolan, ska vi åka till min vän Karin å äta lunch.. vi ska göra korvstroganoff....
MMM vad gott!!! NU ska min pappa bjuda hela familjen på pizzA.. D et var längesen...

HA det gött nu alla vänner!!!''¨

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0