Gomorron

Vilket vackert väder! helt lovely!!
 I dag får dt allt bli en riktigt låång långpromenad... vad gott.  Jag måste ju göra nått, vi ha ju schema på jobbet nu där vi ska skriva i vad vi har haft för motionsaktivitet under dagen...Puh! Ja ja dä är väl bäst att man börjar röra litte på sig då..hahahaha... inte helt förvånad om mitt schema är det enda som inte är i fyllt... Så typiskt mig.. Men ja har  iaf anmält mig till vårruset i maj... Provade att få ihop ett lag på jobbet, men ja tror det bara blev ja , Johanna å Emelie..

ja som sgt i dag är fest. fast just nu är ja inte så sugen... men det kommer väl senare. Det hänger inte vädret iaf... :)))

Nej nu ska ja gå å ta mig en kaffekopp, ja har nyss kokat..mmmm lovely!!

Ha en bra alla mina vänner!
Se nu till att väda era ansikten mot solen så ni får all nyttig d-vitamin....:):):)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0