April april

ÅH ÄNTLIGEN VÅR!!!!

I dag är det äntligen vår! det måste det bara va. nu är jäg så trött på detta trista väder. hoppas att det håller i sig.
Känner att ja blir piggare bara solen tittar fram å ler åt mig. Då blir jag glad..

Jag har inte varit inne här å skrivit på länge, men nu är det dax tänkte ja att uppdatera min lite...

Som sagt så trivs ja i det vackra vädret. tycker att hela livet blir mkt lättare att leva då!

I häljen var vi i karlstad en tur. Vi var på barnmässan å kikade lite.. Det var mkt folk, å mkt kul att kolla på för barnen. Även om ja tyckye att mitt barn var lite för stort, så var det nog kul ändå.. Det fanns lego som dom fick bygga med, hoppa i hoppborg, det tyckte bubblan var kul, även om hon inte har lärt sig att hoppa på riktigt.

VAr på biltema en snabbis å köpte kablar till min bil.. inte så kul, men det är sånt som måste göras...

Självklart var vi på IKEA . Ja köpte nya utemöbler, klappstolar med bord, lagom stort till min lilla veranda. Ska bli kul att snart få börja att inreda och få lite mysigt nu till våren.. Ser så fram emot det... Självklart blev det lite annat åxå...

I dag har vi suttit ute hela dagen i solen.Det är gött!! Vi har åxå invigt grillen för första gången i år... Lovely!!!

NU ska ja åka till min faster en tur, hon har målat om, så hon ville visa hur det blev....

Ha det gött i vårsolen!!

<3<3<3 kram


Kommentarer
Postat av: susanna

Å vad kul med K-stad och IKEA.. Jag vill å dit.. Kul att du skriven någongång i månaden ;)

Du får bli flinkare med det!

KRAM

2009-04-01 @ 22:03:37
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0